Re: pytanie do tych co rozkrecali laptopy...

Autor: ritek (ritek_at_go2.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 16:32:28 MET DST

> Witam,
> Wlasnie mam przed soba przewroconego "na plecy" laptopa TOSHIBA Satelite
300
> CDS.
> Problem w tym, ze chcialbym dolozyc wiecej pamieci, ale niestety nie moge
> sie dostac do slotu.
> Kontaktowalem sie z firma sprzedajaca takowe, ale wg. "pana przy
sluchawce"
> od spodu laptopa mozna sie dostac (poprzez rozkrecenie jednej klapki) do
> miejsca, gdzie jest jeden wolny slot na pamiec.
> Oczywiscie takowej klapki nie ma!!!!!!!
> [...]

300cds zdaje sie ze rozkrecalem
ale nie pamietam
bylo tak ze od spodu byla klapka na srubke i odkrecalo sie ja i bylo
gnazdko - wkladasz dimm-edo
pod katem i zaciskasz.
moze byc tak ze miejsce na pamiec jest pod klawiatura (tego w tym modelu
jestem bardziej pewny )- nie trzeba rozkrecac od dolu tylko
od gory a wlasciwie nad czy pod klawiatura sa takie listwy i trzeba je
ostroznie powyciagac.
Potem chyba odkrecic srubki i po lewej masz gniazdko z pamiecia