pytanie do tych co rozkrecali laptopy...

Autor: FRANC (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 12:08:53 MET DST

Witam,
Wlasnie mam przed soba przewroconego "na plecy" laptopa TOSHIBA Satelite 300
CDS.
Problem w tym, ze chcialbym dolozyc wiecej pamieci, ale niestety nie moge
sie dostac do slotu.
Kontaktowalem sie z firma sprzedajaca takowe, ale wg. "pana przy sluchawce"
od spodu laptopa mozna sie dostac (poprzez rozkrecenie jednej klapki) do
miejsca, gdzie jest jeden wolny slot na pamiec.
Oczywiscie takowej klapki nie ma!!!!!!!
Jest tylko mozliwosc wyciagniecia baterii oraz osobne miejsce umozliwajace
dostep do Hdd.
Musze wiec zajrzec glebiej.
Pytanie: Jak rozkrecic laptopa tak, aby dostac sie dolnej jego czesci. Po
odkreceniu srubek dalej sie trzyma. Wiem ze w tego typu urzadzeniach sa
czesto plastikowe zatrzaski.....

Czy ktos moze otwieral dokladnie ten model laptopa?

Pozdrawiam
FRANC