Re: BIOS/CMOS w notebooku IBM ThinkPad 760EL

Autor: RAM.na102.pl (grzegorz.maciejewski_at_na102.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 16:39:49 MET DST

Użytkownik "Troonkie" <tmp2002_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam problem z dostaniem się do trzech opcji w BIOS'ie. Są one zablokowane
> kiedy na nie naciskam
> pojawia się specyficzny odgłos z speakera. Myślę, że są zablokowane
ponieważ
[...]
> Pozdrawiam
> Troonkie

Dokładnie identyczny przypadek przerabiałem na TP600. Najprawdopodobniej
masz założone hasło administratora. I tu zaczynają się problemy. NIE można
wykasować hasła administratora. Postępowania są dwa:
1. Wymienic płytę i najczęściej dysk (hasło administratora zakłada się
automatycznie jeśli założysz hasło na dysk.
2. Jakiś tajemny sposób na usunięcie hasła - jaki nie wiem.

Ja poradziłem sobie w ten drugi sposób ale komputer musiałem wysłac do
serwisu IBM (oczywiście wykorzystując prywatne układy) i zapłaciłem za to
600 pln. Uwierz mi, że na IBM troche sie znam i wypróbowałem wszystkiego.

Daj znać na priva to sie z Tobą skontaktuję.

pozdrawiam
Grzegorz Maciejewski