Odp: przydzial ramu na tekstury dla kart geforce

Autor: Nathan (naathaan_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 17:09:13 MET DST


Użytkownik posazek <posazek_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa8963$o4l$1_at_news.tpi.pl...
> Jakiego bledu ? mierzylem 3DMarkiem 2001, rozad wynikow za kazdym razem po
> odpaleniu testu mialem max 5-7pk. 40 pk to wcale nie tak malo, szczegolnie
faktycznie wzrost z 5-7 pkt do 40 to duzo. Tu przyznam racje.

> ze mozna miec te pare FPS'ow za friko, wgrywajac tylko nowszy sterownik.

A moze pamietasz post z przed paru miesiecy, w ktorym ktos pisal, ze po 2-3
h pracy kompa bylo bodaj 200
 pkt wiecej w 3d marku?, a pomiary przy wylaczonym monitorze?....:-)
> Zreszta z tego co czytalem detonatory z serii 27.XX wprowadzaja jakies
> poprawki co do renderowania grafiki (czyt. obraz jest lepszy) nie wiem na
> ile to jest prawda ale nic mnie to nie kosztuje wiec ta glupawa ironie
sobie
> daruj.
swietnie, ale juz taki jestem sarkastyczny. Jezeli masz 4000 pkt, a wzrosnie
ci o 40 to masz dokladnie 1% wzrostu. A to nie jest wzrost.
Biorac pod uwage, ze masz gf2mx to powiedzmy 2500 ->2540 - wzrost 1,6 %....
No comments. Mam jeszcze pobawic sie w statystyke?

--
Pozdrawiam Nathan
____________________________
"Spadochroniarze to ludzie,
którzy schodzą z drzew,
na które nie wchodzili."
Charles Lindbergh
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:43:40 MET DST