Re: przydzial ramu na tekstury dla kart geforce

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 08:54:31 MET DST


Użytkownik "Nathan" <naathaan_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:aa6hs0$c98$1_at_news.onet.pl...
>
> Użytkownik posazek <posazek_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aa5n2s$gj5$1_at_news.tpi.pl...
> >
> > co do detonatorow to zainstaluj cos z serii 27.XX, ja mam zwyklego MX400
i
> > po wgraniu nowszych detonatorow przybylo mi 40 pk w 3dMarku.
> >
> WooooW!! ;-) no to rekord swoisty. btw to mocno w granicach bledu
> pomiarowego..
>
> --
> Pozdrawiam Nathan
> ____________________________
_________________________________________

Jakiego bledu ? mierzylem 3DMarkiem 2001, rozad wynikow za kazdym razem po
odpaleniu testu mialem max 5-7pk. 40 pk to wcale nie tak malo, szczegolnie
ze mozna miec te pare FPS'ow za friko, wgrywajac tylko nowszy sterownik.
Zreszta z tego co czytalem detonatory z serii 27.XX wprowadzaja jakies
poprawki co do renderowania grafiki (czyt. obraz jest lepszy) nie wiem na
ile to jest prawda ale nic mnie to nie kosztuje wiec ta glupawa ironie sobie
daruj.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:43:36 MET DST