Re: ECSVZA problemy ze stabilno?ci? po upgrade BIOS'u! :-(

Autor: Arek Wolowicz (wolek_at_adres.jest.w.sygnaturce.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 12:11:51 MET DST

Witam.
Johann <programisci_at_nospam.murator.com.pl> napisał(a):
> Na stronie ECS nie ma starego BIOS'u do którego chciałbym wrócić, a
> sam przez pomyłkę go skasowałem na dyskietce. Stąd prośba do
> użytkowników płyty ECSVZA aby mi podesłać zgrany bios pierwotnie
> ustawiony na płycie, albo pomóc go znaleźć w sieci.

Na stronce ECS'a jest bios w wersji 3.4 dostępny, jest też 3.6, ale to
pewnie z nim miałeś problemy. Ja używam u siebie 3.4, kiedy się pojawił
3.6 też go wypróbowałem, ale niestety skończyło się na BSOD'ach w XP.
Wróciłem do 3.4, jest stabliny i nie ma z nim żadnych problemów.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
 	      Don't get mad. Get covered in blood as you