Re: Athlon XP i temperatura HELP!!

Autor: Miroslaw Kwasniak (pisz_do_mnie_na_mirek.kwasniak_at_dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 11:55:40 MET DST

Mr Snake <snake134_at_wp.pl> wrote:

MS>Ju? tak zrobi?em ale rezultaty takie same. Nie wiem czemu. Pozatym ten
MS>wiatrak z ty?u zabiera powietrze wiatraczkowi na procu bo jego obroty
MS>wzros?y z 4900 do 5300. Ale chyba dam sobie spok?j z tym ch?odzeniem.
MS>Dowiedzia?em si? ?e Athlony podobno wytrzymuj? 95 C wi?c chyba b?dzie ok :)

XP wytrzymuje 90C (a nie 95) i w środku struktury, a nie na podstawce. Jak
masz płytę, która obsługuje wbudowany w XP sensor (zwykłe Athlony nie miały)
to masz dokładny pomiar. Natomiast sensor w podstawce podaje typowo 10-20C
(choć słyszałem o przypadku 30C) temperaturę niższą niż w rzeczywistości.

Mirek