Re: Athlon XP i temperatura HELP!!

Autor: Mr Snake (snake134_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 19:13:52 MET DST

> Mozesz posmarowac procka pasta srebrna Arctic Silver II lub ThermoPox,
> tak grubo, zeby bylo widac napisy na procu.Ewentualnie wentyl moze
> dobrze nie przylegac do jadra.Poza tym proponuje ten z boku obudowy
> przelozyc na wdmuch, a zalozyc z tylu obudowy (za procem) na wydmuch.
>
> Pozdrawiam
>
> --

Już tak zrobiłem ale rezultaty takie same. Nie wiem czemu. Pozatym ten
wiatrak z tyłu zabiera powietrze wiatraczkowi na procu bo jego obroty
wzrosły z 4900 do 5300. Ale chyba dam sobie spokój z tym chłodzeniem.
Dowiedziałem się że Athlony podobno wytrzymują 95 C więc chyba będzie ok :)

Dzięki za info wszystkim