Re: "Osierocone" Fujitsu a gwarancja producenta

Autor: sebastis (sebastis_at_go2.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 17:17:20 MET DST


Użytkownik <nissanmicra_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1066.00002a6c.3cc6a9c3_at_newsgate.onet.pl...
> > Witam!
> >
> > Padl mi Fujitsu 8 Gb i mam powazny problem. Po firmie, w ktorej go
> > kupilem, nie ma juz sladu, a na dysku nie ma stickera hurtowni. Czy
> > moge reklamowac taki "osierocony" dysk bezposrednio u przedstawiciela
> > Fujitsu na Polske?
>
> Pewnie ze tak. Juz kiedys o tym pisalem - kumplowi padl seagate. Zadzwonil
do
> dystrybutora na Polske. Na podstawie S/N sprawdzili czy rzeczywiscie jest
> jeszcze na gwarancji. Kazali poprzez regionalnego przedstawiciela
dostarczyc do
> nich. Wymienili gratis, ale trzeba bylo zaplacic przedstawicielowi 30 czy
40 zl
> za przeslanie dysku. Trwalo to chyba z tydzien.
>
> Powodzenia
>
> Benito
>

Witam,
Jaki jest adres tego dystrybutora SEAGATE i gdzi szukac regionalnych
przedstawicieli. Mam taki jeden dysk i moze by sie go dalo reaktywowac.
Z gory dzikuje za pomoc.
Seba.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:43:31 MET DST