Re: "Osierocone" Fujitsu a gwarancja producenta

Autor: nissanmicra_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 24 Apr 2002 - 14:49:08 MET DST

> Witam!
>
> Padl mi Fujitsu 8 Gb i mam powazny problem. Po firmie, w ktorej go
> kupilem, nie ma juz sladu, a na dysku nie ma stickera hurtowni. Czy
> moge reklamowac taki "osierocony" dysk bezposrednio u przedstawiciela
> Fujitsu na Polske?

Pewnie ze tak. Juz kiedys o tym pisalem - kumplowi padl seagate. Zadzwonil do
dystrybutora na Polske. Na podstawie S/N sprawdzili czy rzeczywiscie jest
jeszcze na gwarancji. Kazali poprzez regionalnego przedstawiciela dostarczyc do
nich. Wymienili gratis, ale trzeba bylo zaplacic przedstawicielowi 30 czy 40 zl
za przeslanie dysku. Trwalo to chyba z tydzien.

Powodzenia

Benito