Re: "Osierocone" Fujitsu a gwarancja producenta

Autor: Benito (WYTNIJnissanmicra_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 22:05:21 MET DST


Użytkownik "sebastis" <sebastis_at_go2.pl> napisał w wiadomości
news:aa6ici$6nd$1_at_news.tpi.pl...
>
> Użytkownik <nissanmicra_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:1066.00002a6c.3cc6a9c3_at_newsgate.onet.pl...
> > > Witam!
> > >
> > > Padl mi Fujitsu 8 Gb i mam powazny problem. Po firmie, w ktorej go
> > > kupilem, nie ma juz sladu, a na dysku nie ma stickera hurtowni. Czy
> > > moge reklamowac taki "osierocony" dysk bezposrednio u przedstawiciela
> > > Fujitsu na Polske?
> >
> > Pewnie ze tak. Juz kiedys o tym pisalem - kumplowi padl seagate.
Zadzwonil
> do
> > dystrybutora na Polske. Na podstawie S/N sprawdzili czy rzeczywiscie
jest
> > jeszcze na gwarancji. Kazali poprzez regionalnego przedstawiciela
> dostarczyc do
> > nich. Wymienili gratis, ale trzeba bylo zaplacic przedstawicielowi 30
czy
> 40 zl
> > za przeslanie dysku. Trwalo to chyba z tydzien.
> >
> > Powodzenia
> >
> > Benito
> >
>
> Witam,
> Jaki jest adres tego dystrybutora SEAGATE i gdzi szukac regionalnych
> przedstawicieli. Mam taki jeden dysk i moze by sie go dalo reaktywowac.
> Z gory dzikuje za pomoc.
> Seba.
>
>

Niestety danych dystrybutora nie pamietam, ale dysk kumpel oddawal za
posrednictwem firmy Rubikon - www.rubikon.com.pl

Benito



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:43:33 MET DST