"Osierocone" Fujitsu a gwarancja producenta

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 14:33:29 MET DST


Witam!

Padl mi Fujitsu 8 Gb i mam powazny problem. Po firmie, w ktorej go
kupilem, nie ma juz sladu, a na dysku nie ma stickera hurtowni. Czy
moge reklamowac taki "osierocony" dysk bezposrednio u przedstawiciela
Fujitsu na Polske?

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:43:27 MET DST