Re: przydzial ramu na tekstury dla kart geforce

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 09:33:18 MET DST


Użytkownik "yodacki" <yodacki_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
news:aa5itb$439$1_at_flis.man.torun.pl...
> Witam !
>
> Mam karte GF2 Titanium 64 MB. Pytanie mam takie. Jak przydzielic pamiec na
> tekstury w opcjach zaawansowanych dla Directx i OpenGL.
> po instalacji detonatorow (23.11) na "dzien dobry" mialem przydzielone 5
MB
> na OpenGL i 31 na Directx . Czy to prawidlowo czy zmienic ?
>
> I jeszcze jedno. Jakie detonatory sa najlepsze dla GF2 Titanium - czy
23.11
> nie sa za "nowe" :))
>
> Z gory dzieki za info
____________________________-

co do detonatorow to zainstaluj cos z serii 27.XX, ja mam zwyklego MX400 i
po wgraniu nowszych detonatorow przybylo mi 40 pk w 3dMarku.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:43:24 MET DST