glosniki Creative InspireT 5300 5.1 OEM

Autor: kornolio (drjan_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 22:03:56 MET DST

Czesc!
Czy ktos z Was ma ten zestaw glosnikow lub spotkal sie z nim??? Zastanawiam
sie nad kupnem, jako ze dosc duzo olgladam filmow na DVD, troche gram,
niestety nie stac mnie na profesjonalny zestaw amplituner+glosniki za pare
tysiecy zlotych (no gdzies tak przy 5000 mozna juz o czyms powaznym myslec),
pomyslalem o Creative InspireT 5300 5.1. Wiec chcialem sie zapytac czy
warto, dodam ze bede kupowal na firme odpada w takim razie VAT i glosniczki
beda te kilkadziesiat zlotych tansze (mi wyszlo okolo 450 zl).
z gory dzieki za porady i pozdrawiam
janek