Re: B IV i testowanie

Autor: JaKo (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 21:59:44 MET DST

On Mon, 22 Apr 2002 20:48:35 +0200, "toltek" <toltek_at_wp.pl> wrote:

>Moge wtracic?
>
>Ze strony Seagate`a sciagnalem sobie programiki do testowania ichniejszych
>produktow (stdiag.exe; SGTAPE21.EXE oraz tdiag401).
>Programy te uparcie twierdza, ze nie posiadam urzadzienia "ktore
>wspomagaja", a ja przeciez mam Seagate Barracuda IV ST340016A.

Jeden z moich dyskow to BIV a plyte mam na BX + kontroler Promise
ATA100. Jak podpinam Barracude do kontrolera Promise to WSZYSTKIE
programy firmy Seagate twierdza ze nie mam zadnego dysku Seagate
a jak podpinam do podstawowego kontrolera to jest wszystko OK.
Moze masz podobny problem. Po prostu te programy napisano tak
zeby jakos dzialaly a jak nie dziala to Twoj problem - w kazdym razie
z tym dyskiem BIV mialem takie przejscia ze wiecej Seagate nie kupie.

Pozdrawiam

JaKo