Re: Konfiguracja modemu

Autor: panta rei (panta_rei_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 22:02:06 MET DST

Użytkownik "Piotr Kocot" <kocot_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Wedlug producenta ta wersja obsluguje V.90, ale niestety u mnie laczy sie
> jedynie na 34 kbps.
> W jaki sposob mozna go zmusic do pracy na maksymalnej predkosci ?

Więc tak, modem mimo,że obsługuje V90 nie musi chodzić z maksymalną
prędkością. to zależy od lińji telefonicznej, jesli to jest TPSA to raczej
Ci sie nie uda mieć dobrych osiągów. Możesz sobie troche poprawić wyłączając
logowanie do sieci i pozostawienie jedynego słusznego protokołu czyli
TCP/IP.

--
Wielkie dzieki za uwage i jeszcze wieksze pozdrowienia!!!
Panta rei    panta_rei_at_o2.pl  panta_rei_at_tenbit.pl