B IV i testowanie

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 20:48:35 MET DST

Moge wtracic?

Ze strony Seagate`a sciagnalem sobie programiki do testowania ichniejszych
produktow (stdiag.exe; SGTAPE21.EXE oraz tdiag401).
Programy te uparcie twierdza, ze nie posiadam urzadzienia "ktore
wspomagaja", a ja przeciez mam Seagate Barracuda IV ST340016A.

W pomocy pisze, abym sobie sprawdzil odlaczenie HDD lub czy mam podlaczone
napiecie! No co jest... przeciez chce przetestowac wlaczony dysk systemowy!
Jeszcze poczytam FAQ, ale jak ktos ma recepte to bardzo prosze o pomoc!

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow,