Re: jakiego kompa kupić? Długie narzekania...

Autor: calcium300mg_at_interia.pl
Data: Mon 22 Apr 2002 - 20:40:01 MET DST

On Sat, 20 Apr 2002 12:44:46 GMT, calcium300mg_at_interia.pl wrote:

>Okazuje się to nie takie proste... Na stronie www.chieftec.com jest
>podany polski dystrybutor Action, ale okazało się, że oni tym już od
>roku nie handlują... W Krakowie także nikt o czymś takim nie
>słyszał... Można je gdzieś kupić? Wchodzi w grę Kraków lub Warszawa.

No ładnie... Nikogo w Polsce nie interesują widocznie moje zmagania z
zakupem kompa :) Napisałem wobec tego do tego pana Chiefteca:) i
odpisał, że w przeciągu tygodnia znowu mają być dostępne ich obudowy w
Polsce... Podoba mi się ta szybka reakcja Tajwańczyków :))) Jutro
zadzwonię do polskiego dystrybutora, i sprawdzę czy już o tym wiedzą
:)))

(bo jakoś nie śpieszą się z przesłaniem mi oferty na priva :)))