Re: Odwrócony obraz!! [OT]

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 11:14:52 MET DST

"Tadeusz Włodarczyk" <twlodar_at_pse.pl> wrote:

> Poszło do abuse_at_onet.pl oraz do KF.

Cłowieku, uspokój się! Mnie też się nie podoba, że moja odpowiedź (sugestia
wirusa) została zaliczona do zbędnych, ale to nie powód żeby zawracać głowę
abuse ! To, jakie mniemanie ktoś ma o Twoich manierach to również nie powód
do takiego postępowania. Możesz sobie co najwyżej dopisać "i nawzajem";
uzupełnić KF i starczy! IMHO "podziękowanie" osoby, która rozpoczęła wątek
jest bardziej obraźliwe.

B.