Re: Odwrócony obraz!! [OT]

Autor: Janusz Szydło (xxx_at_yyy.com)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 11:47:56 MET DST

> Mnie też się nie podoba, że moja odpowiedź (sugestia
> wirusa) została zaliczona do zbędnych, ale to nie powód żeby zawracać
głowę
> abuse ! To, jakie mniemanie ktoś ma o Twoich manierach to również nie
powód

No tak - powinienem był zrobić dodatkową kategorię, np. odpowiedzi bzdurne,
no bo do jakiej innej kategorii zaliczyć odpowiedź taką: "Twoim przyjacielem
Panowie Plonk i Abuse.nie pozdrawiam tadzik"???

pozdrawiam
JS

PS. równie dobrze to ja mógłbym pana "nie pozdrawiam" zgłosić do abuse'a,
ale nie będę się zniżał do jego poziomu