Re: planace zasilacze(?)

Autor: Baza Plus (baza_at_sitech.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 12:22:05 MET DST

> czy moze mi ktos podpowiedziec co moze byc przyczyna tego zjawiska?
> ostatnio w krotkim czasie trzem znajomym spalily sie komputery (po
> ok roku, dwoch bezawaryjnego uzytkowania) ... w dwoch poszedl zasilacz,
> plyta gl., dysk, w jednym sam zasilacz.
Jakiej firmy były obudowy?
To wina zasilacza. Takie zjawisko obserwowaliśmy kiedyś w zestawach z
obudowami z NTT.

Firma w której kiedyś pracowałem oddawała obudowy do certyfikacji. Z Taiwanu
przyszły 2 ceny. Jedna z układami spełniającymi normy i zgodna z tym co
oddane do certyfikacji. I druga tańsza. Dla oszczędności z wyciętymi
układami przeciwzakłóceniowymi, zabezpieczeniami, itp. Producent jest jednym
z 2óch największych dostawców na polski rynek... I na pewno nie jest to
Enlight, Modecom czy Eurocase :-)