Re: Dysk twardy - dlugie

Autor: dark-knight (dark-knight_at_konta.plo.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 10:02:47 MET DST

Uzytkownik "Pet" <agrip_at_polbox.com> napisal w wiadomosci

> ciach
>

> 1) sprawdz programem do seagate (gdzies na ich stronie to bylo)
> ustawienie hdd, jak masz kontroler ata66 to w takim trybie powinien
> pracowac dysk,
> 2) ewentualnie wymien tasme ide - moze byc uszkodzona
>

> pozdr
> pet

Sciagnalem ze stronki seagate progz o nazwie seatools przetestowalem dysk i
nic zadnych bledow nie znalazl tak samo ma sie sprawa tasmy wszystko ok
cable test: passed .Moze to kwestia sterownika ide bus mastera ?? via4in1
nie wiem ktora werje mam uzyc , moja plyta glowna nie jest zbyt nowa (abit
va6) i zastanawiam sie czy najnowszy via4in1 jest sens instalowac (wczesniej
mialem via4in1416 takie mialem na cd od plyty) I jeszcze jedna sprawa te
rzeczy(znikniecia danych, partycji) tez najczesciej zdazaja sie gdy podlacze
inny dysk lub cd-rw popracuje troche nastepnie jakis blad ,restart i juz
system not found
pozdrawiam