Szukam niedrogiej i ekonomicznej drukarki na LPT

Autor: groniec_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 17 Apr 2002 - 10:11:59 MET DST

Chcialbym kupic drukarke atramentowa na LPT w cenie do 400 zl.
Problem w tym ze nie mam w kompie USB a wszystkie tanie drukarki zwykle maja tylko USB.
Ponadto z roznyc wzgledow odradzono mi Epsona, nie chcialbym tez pakowac sie w Lexmarka.
Praktycznie zastanawiam sie pomiedzy HP a Canonem.
Korzystalem kiedys dlugo z Canona BJC 4400 i bylem zadowolony, poniewaz po zastosowaniu glowicy BC-20 (duza czarna)
koszt wydrukowania jednej strony cz.-b. byl zblizony do 10gr ( a po zastosowaniu glowicy nie oryginalnej nawet znacznie ponizej 10gr).

Czy ktos moglby mi polecic jakis model Canona lub HP rownie ekonomiczny i z LPT w granicach 400 zl ?

Z gory dzieki !

Jack