Re: FlameWar: VIA ssie..

Autor: Tadeusz Włodarczyk (twlodar_at_pse.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 07:28:50 MET DST

On Mon, 15 Apr 2002 21:56:18 +0200 _..::TP::.._ wrote:

> co znaczy software powinien byc niezalezny od sprzetu ?
> znaczy sie np. java ?:)) praktycznie mozliwosc odpalenia na kazdej
> platformie.

OS udostępnia interfejsy obsługi sprzętu. Nic wiecej. A z javą niestety
nie trafione. Coś jak dysk twardy. Udostępniona jest lista poleceń do
obsługi (standard ATA-5) i niezależnie jaki jest jego producent, to
powinien działać prawidłowo posługując się tym interfejsem. Na tym właśnie
polega cała architektura PC.

> co do drugiej czesci zdania to dla mnie nie tylko wazne jest ze komp
> liczy, wazne tez jest czy liczy szybko i czy nie robi bledow :)

Właśnie :)

> Ano mozemy podyskutowac - ja puki co nie mialem z moim via zadnych problemow
> nie mialem tez problemow z chipsetami intela :)

No, i820 i MTH to były kwiatki niezłe.

> wlazlem - zobaczylem slowo bug i domyslam sie ze chciales mi pokazac jak to
> via pie..przy chipsety :)) a ja proponuje wejsc na www.google.com
> i wpisac intel bugs :) znajdziesz kilka stron :)

O nie - słowo bug to powiedział CEO VIA. I powiedział też, że niestety
usterka nie jest poprawiona w nowych konstrukcjach, tylko zaleczana
w BIOSie płyt i w sterownikach. A jakie są fajowe rozwiązania problemów,
to możesz poczytać na VIA Forum.

> ps. puki co szczesliwy posiadacz Abita KT7 z KT133 wyrzezbionego w VIA :)

Nie mówię, że nie można być szczęśliwym posiadaczem płyty na logice VIA.
Mowię, że wymaga to o wiele więcej zachodu, niż u innych producentów
(nawet SiS się poprawił)..

pozdrawiam
tadzik

--