Re: FlameWar: VIA ssie..

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.box43)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 21:56:18 MET DST

Użytkownik "Tadeusz Włodarczyk" <twlodar_at_pse.pl> napisał w wiadomości

> Wiesz, software powinien być niezależny od sprzętu (w sensie
> przezroczystości urządzeń - istotne powinny być jedynie spełniane przez
> urządzenia funkcje).

co znaczy software powinien byc niezalezny od sprzetu ?
znaczy sie np. java ?:)) praktycznie mozliwosc odpalenia na kazdej
platformie.

co do drugiej czesci zdania to dla mnie nie tylko wazne jest ze komp
liczy, wazne tez jest czy liczy szybko i czy nie robi bledow :)

> O przezroczystości sprzętu VIA możemy jedynie
> podyskutować, niezależnie, czy kwestia jest w sprzęcie, czy w kolejnej
> wersji sterowników..

Ano mozemy podyskutowac - ja puki co nie mialem z moim via zadnych problemow
nie mialem tez problemow z chipsetami intela :)

> Doniesienia internetowe:
> http://www.tecchannel.de/hardware/893/index.html

wlazlem - zobaczylem slowo bug i domyslam sie ze chciales mi pokazac jak to
via pie..przy chipsety :)) a ja proponuje wejsc na www.google.com
i wpisac intel bugs :) znajdziesz kilka stron :)

Pozdrawiam,
TP

ps. puki co szczesliwy posiadacz Abita KT7 z KT133 wyrzezbionego w VIA :)