Re: Printer Hp 5L

Autor: Grzegorz Święcański (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 16:39:43 MET DST

HP

> baaardzo dobre posuniecie

Zaczynam sie zastanawiac... ;-))

> super cena ... o ile jest oryginalny

oryginalny nie przeterminowany nowy nierozpakowywany...

Poprawka, to czy grafika jest na sronie nie ma zadnego znaczenia.... Gdy
jest sam tekst tez tak dziwnie robi.....

> dokladnie

No tak, ale przeciez do wydrukowania strony tekstu powinno wystarczyc?
Zreszta gdy pakuje duze JPG-ki to tez czasami bez problemu drukuje a czasami
czcionki psuje.....

> niestety nie powiem ci doakldnie ale zmien procesor wydruku (nie pamietam
> teraz szczegolow) ale chodzi o to zeby to kompouter "drukowal" i wysylal
do
> drukarki gotowe dane a nie ona to przetwarzala jak wlasnie teraz Ci robi -
> wtedy powinno udac sie drukowac grafike w "normalnej" jakosci

Chodzi o fizyczna wymiane procesora w hardware sprzetu? Oplacalna sprawa? To
w sumie stary sprzet...
Wie ktos cos o tym wiecej?

Ma ktos taki sprzet pod WinXp? Jakies problemy?