Re: Printer Hp 5L

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 16:32:39 MET DST

"Grzegorz Święcański" <grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm> wrote in message
> Witam....
> Po pozbyciu sie mojego starego Lexmarka z32 zakupilem uzywana laserowke HP
> LJ 5L.

baaardzo dobre posuniecie

> Drukawalem chwile i wlasnie zaczalem obserwowac duze rozjasnienia na
> wydrukach - prawdopodobny powod to brak tonera - zakupilem przed chwila
nowy
> na gwarancji za 130pln (Oryginal HP) - dobra cena?

super cena ... o ile jest oryginalny

> Czasami jak drukuje strone to czesc tekstu drukowana jest ok, a czesc jako
> grafika (takie pozozmazywane troche).
> najczesciej sie tak dzieje, gdy na stronie jest czesc grafiki...
>
> Moja drukarka ma 1 Mb ramu - czy to jest powodem?

dokladnie

niestety nie powiem ci doakldnie ale zmien procesor wydruku (nie pamietam
teraz szczegolow) ale chodzi o to zeby to kompouter "drukowal" i wysylal do
drukarki gotowe dane a nie ona to przetwarzala jak wlasnie teraz Ci robi -
wtedy powinno udac sie drukowac grafike w "normalnej" jakosci

Pozdrawiam
Slawek