Re: Printer Hp 5L

Autor: Grzegorz Święcański (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 16:36:22 MET DST

Witam ponownie....

zauwazylem rowniez ze taka kaszane (rozmute czcionki) drukuje rowniez gdy na
stronie nie ma zadnej grafiki... Ale chyba tylko wtedy gdy rozdzielczosc
jest na 600dpi ustawiona.
Gdy przy drukowaniu przestawie na 300dpi drukuje normalnie....

Nie jest to problem driverow? Sa pod XP jakies inne wersje?

Czy jakies inne oprogramowanie pod tego sprzeta jest? Cos jeszcze oprocz
sterow?

Użytkownik "Grzegorz Święcański" <grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:a9em3p$bav$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...