Re: Dyski, jak popodlaczac

Autor: Janusz B. (jbstudent_SKASUJTO_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 14:20:35 MET DST

"PeJot" <skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl> wrote in message
> 5400rpm mniej się grzeją, polecam Maxtora D540 ma większą szeroko
rozumianą
> kompatybilność (masz zamiar nosić go do różnych ludzi) i szybkość od
Seagate U6.

dzieki za cynk :)
troche zjezdzajac z tematu (czyli juz jako nie do kieszenie), 40gb Maxtora,
na 7200 tez sa dobre?
lepsze ni barracuda IV ?

> Dwóm urządzeniom na tej samej taśmie system może właczyć rózne tryby
> i działają poprawnie ale jak jest możliwość to często używany cdrom lepiej
> zainstalować na osobnej taśmie (np. cdrom'y lubią się zawieszać gdy jest
> porysowana płyta itp.)
Hm... czyli to co bylo kiedys juz nie ma prawa bytu? Ze system dostosowywal
sie do wolniejszego urzadzenia?
Czyli jak podepne Ultra ATA 100 i 33 to system bedzie z z100 czytal 100, a z
33, 33?

> Z tym IDE jest taki numer że gdy w tym samym czasie odwołujesz się do
dwóch
> urządzeń na danym kanale to dane transmitują na zmianę, natomiast na
osobnych
> kanałach wysyłają jednocześnie.
To wlasnie wiem, ale:
1)
 jak mam powyzszy przyklad, to czy na raz ciagnac z 33 lecialoby 33, a z 100
100-33=66 ? :-)

2)
100 to tylko teoretyczna przedkosc raczej trudno, zeby dysk dobil do tego...
czyli jesli mam 2 dyski, ktore w rzeczywistosci maja 40mb/s, to nawet na 1
tasmie beda sobie spokojnie hulac, bo przepustowosc magistrali wydoli?

Janusz