Re: Co "lepsze" - Pentium2 233 czy Celeron400 ?

Autor: Błyskacz (blyskacz_at_go2.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 17:43:06 MET DST

ciach..
> Celeron 300a jest juz lepszy, nie mowiac o tym ze jesli go puscisz na
szynie
> 100MHz to p2 moze sie schowac.
Miałem p2 233 i pozwolę się z Tobą nie zgodzić ... o ile w przypadku cel
400 to faktycznie można się już spierać o tyle jeśli idzie 300a to się
mylisz . Swego czasu porownywaliśmy z kolegą Jego 333a z moim p2 i o ile w
grach różnicy nie było widać o tyle w progzach typu Ideas , Ansys ( mes )
to różnica była już znaczna na korzyść p2 . Co do przetaktowywania ... mój
egzemplarz chodził na szynie 103MHz co dawało 361 MHz . Później po namowie
kumpla kupiłem Cel 400 i w gierkach i testach graf faktycznie szybciej ...
MES - p2 dalej szybsze / po przetaktowaiu / . Tak więc IMHO zależy kto co
zamierza na tym procku robić . Co do kręcenia 400- tki ... mój egzemplarz na
600 odpalał się ale po podniesieniu napięcia ... niestety nie umiałem
zapewnić mu wystarczającego chłodzenia ... tak więc chodził na 500 bez
podnoszenia napięcia - zero zwisów .

pozdrawiam Błyskacz