Re: Karta dzwiekowa

Autor: Tomasz Kasprzak (ktomek_at_kki.net.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 00:20:12 MET DST

"@r2r" <artur_at_wytnijto.symboliczna.net> wrote in message news:tcjebu016q2rs3bteo8du675is2pl8o0d6_at_4ax.com...
> "Tomasz Kasprzak" <ktomek_at_kki.net.pl> napisał(a):
>
> Jestem szczesliwym posiadaczem tej karty:

> Opłacało się - jest świetna! Mam ją kilka miesięcy. Jeśli masz jakieś
> dodatkowe pytanie to czekam na nie ;).

Dziek za info. A teraz seria pytan :)
- czy nie ma zaklucen od innych elementow kompa
  np. na mojej aktualnej karcie czasmi slysze ciche buczenie przy przesuwaniu okien
- czy zdarzyly Ci sie problemy z dzwiekiem w jakis grach?
- jak brzmia efekty 3D na sluchawkach,
  czy sa wyraznie umiejscowione w przestrzeni?

Pozdrawiam
Tomek