Re: Karta dzwiekowa

Autor: _at_r2r
Data: Fri 12 Apr 2002 - 23:16:38 MET DST

"Tomasz Kasprzak" <ktomek_at_kki.net.pl> napisał(a):

Jestem szczesliwym posiadaczem tej karty:
>- Hercules Fortissimo II

>Jakiej jakosci sa sterowniki?

Sterowniki wydają mi sie naprawde dopracowane, wszystko działa idealnie
(pod win XP). Warto zainstalowac najnowsze sterowniki ze strony Herculesa.

> Czy nie ma konfliktow z innym sprzetem(mam plyte na Via KT133)?

Ja mam płytę na KT133a. Zero problemów.

Karte bardzo polecam. Przesiadlem sie z SB64AVE i jestem zachwycony :).
Swojego czasu polowałem na tą kartę miesiąc (w Warszawie).
Opłacało się - jest świetna! Mam ją kilka miesięcy. Jeśli masz jakieś
dodatkowe pytanie to czekam na nie ;).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur(@)symboliczna.net