Re: Karta dzwiekowa

Autor: _at_r2r
Data: Sat 13 Apr 2002 - 00:39:56 MET DST

"Tomasz Kasprzak" <ktomek_at_kki.net.pl> napisał(a):

>- czy nie ma zaklucen od innych elementow kompa
> np. na mojej aktualnej karcie czasmi slysze ciche buczenie przy przesuwaniu okien

Nie stwierdziłem. Jedynie karta TV coś tam szeleści sobie ale po jej
wyciszeniu jest ... cisza absolutna :)). Przy przesuwaniu okien ani
szmerka.

>- czy zdarzyly Ci sie problemy z dzwiekiem w jakis grach?

Nie zdarzyły. Zero problemu. w ogóle nei miałem z tą kartą najmniejszych
nawet problemów. Włożyłem ją do kompa, zainstalowałem soft i... działa.

>- jak brzmia efekty 3D na sluchawkach,
> czy sa wyraznie umiejscowione w przestrzeni?

Szczerze powiem, że nie używam słuchawek przy kompie. Słucham na 4
głosniki. Nie jestem fanem gier ale specjalnie by przetestować kartę kilka
gierek zapusciłem. Efekt na 4 głośnikach był super :). Na dwóch głośnikach
(po wczesniejszym przełaczeniu na taką opcję w sterowniku) - też jest
spoko.

Teraz planuje przetestowac jej wyjścia optyczne :).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur(@)symboliczna.net