Re: TV-Out na karcie Creative GeForce DDR (OEM)

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 15:34:35 MET DST

> Czy wyjścia TV-Out na kartach graficznych są zgodne ze specyfikacją
S-Video,
> czy tylko tak samo wyglądają ? I jakie wyjście jest na tym Creativie ?
Jaki
> kabel kupić / zrobić żeby coś się pokazało na TV (wejśie TV-SCART) ?

siema. mam tą samą kartę. Obraz nie najgorszy (podobno the best jest Ati,
ale właśnie nie miałem porównania). Ja przynajmniej nie narzekam. Co do
przejściówki to trudno mi powiedzieć. Mam kalbel S-Video S-Video i tak
podłanczam do TV. Ostatnio qpiłem dla experymentów takie gniazdo Euro, które
ma wejście S-Video i wyjścia Chinch na dodatek. Wszystko działa.
Podłanczałem do tv i przez Wszystkie możliwe wejścia: S-Video, Euro, Chinch.
Po prostu bajka. Taka kosteczka na giełdzie kosztuje 9zł (choć na jednym
stoisku widziałem za 15).

Pozdro. Seba