Re: TV-Out na karcie Creative GeForce DDR (OEM)

Autor: Marek Meres (lorduzi_at_kki.net.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 09:27:01 MET DST

Użytkownik "Sebastian Demski" <sdemski_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> siema. mam tą samą kartę. Obraz nie najgorszy (podobno the best jest Ati,
> ale właśnie nie miałem porównania). Ja przynajmniej nie narzekam. Co do
> przejściówki to trudno mi powiedzieć. Mam kalbel S-Video S-Video i tak
> podłanczam do TV. Ostatnio qpiłem dla experymentów takie gniazdo Euro,
które
> ma wejście S-Video i wyjścia Chinch na dodatek. Wszystko działa.
> Podłanczałem do tv i przez Wszystkie możliwe wejścia: S-Video, Euro,
Chinch.
> Po prostu bajka. Taka kosteczka na giełdzie kosztuje 9zł (choć na jednym
> stoisku widziałem za 15).

Dzieki, juz jest spoko. Kupilem kabel S-Video S-Video i jest dobrze, choc w
sterowniku musze wybrac "Composite Video" zeby miec kolory (czyli ze i tak
idzie jeden sygnal, ale moze to juz TV...). Mam wlasnie taka przejsciowke o
jakiej mowisz, SCART (do TV) na S-Video + 3 x cinch. Ale jak podlaczalem do
video-cincha sygnal z S-Video karty (przepuszczony na cincha przez taki
"redukcyjny" kabelek) to mialem ciemnosc (ale fonia z karty muzycznej byla).
Probowalem tez przez magnetowid (bezposrednio wejscie video cinch) i efekt
ten sam. Tak ze (na moim egzemplarzu :) dziala tylko kabel S-Video :) albo
ta redukcja (kabelek) jest do d... Zreszta podobno nie byl z ta karta...

Aha - ciekawostka : chatowalem z jakas babka z Creativa (ich pomoc
techniczna) i ona stwierdzila ze to nie ich karta :) Jest jeszcze jakis inny
Creative Labs, albo powinni sobie uzupelnic katalogi :) Chociaz moze OEM to
sie nie przyznaja...

pozdrowka

Marek