TV-Out na karcie Creative GeForce DDR (OEM)

Autor: Marek Meres (lorduzi_at_kki.net.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 12:01:54 MET DST

Witam,

Od wczoraj mam kartę GeForce DDR produkcji Creative Labs. Jest na niej
oznaczenie modelu CT6970 (na Annihilatorze Pro CT6971). Jest to chyba jakaś
wersja OEM wzbogacona o wyjście S-Video (tak wygląda) i flat panel.
Czy ktos wie jakie wyprowadzenia ma to S-Video ? Wraz z kartą dostałem
przejściówkę na cincha, ktory podłączyłem do przejściówki 3 x Cinch na
TV-SCART. Nie ma obrazu. Dzis sie dowiedzialem ze ta przejsciowka pochodzi z
innej karty (jakis MX 400). Sprawdzilem sobie przejsciowke omomierzem i na
cincha wg specyfikacji S-Video (wziałem z http://spin.siedziba.pl/hwb)
wychodzą dwie masy. Ale na http://magw.boo.pl/svideo.htm jest schemat wg
ktorego z gniazdka S-Video zamiast mas jest tam sygnal RED i VIDEO-GROUND...
Czy wyjścia TV-Out na kartach graficznych są zgodne ze specyfikacją S-Video,
czy tylko tak samo wyglądają ? I jakie wyjście jest na tym Creativie ? Jaki
kabel kupić / zrobić żeby coś się pokazało na TV (wejśie TV-SCART) ?

polecam się uwadze i pozdrawiam

Marek