Re: philips

Autor: Janek (johnyx1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 12:28:07 MET DST

 Producenci aby wyrównać spadek cen monitorów 17 cali, wsadzają gorsze
komponenty i serwują mniej dbałe wykonanie.
 Tyczy to się nie tylko LG, ostatni kupiłem kumplowi philipsa 107b30

 Po 1 dniu przestało się wyświetlać menu do ustawiania parametrów
wyświetlania

 Monitor ma trochę gorszą geometrię niż mój 107t21, jakość obrazu jest taka
sama jak u mnie.

 Pomimo że mój nie spełnia normy tco99 a 107b30 spełnia to ten ostatni
grzeje się zauważalnie mocnej

 Jedyna dobrą rzeczą w philipsie było to że jak się zepsuł to przyjechali po
niego, zabrali go z mieszkania i po 3 dniach przywieźli naprawionego (serwis
moim zdaniem jest dość dobry. Nie wiem jak u innych).

 Ja mam 107t21, kiedy go kupowałem był to jeden z lepszych.

Po 3 miesiącach mi się zepsuł (moduł sterujący czy coś takiego) po 1,5
tygodnia mi go oddali i dopiero wtedy zauważyłem że wyszedł z fabryki źle
wyregulowany. Chodzi o to że menu monitora pozwala na regulację jasności i
kontrastu... tylko w pewnym zakresie co oznacz że w fabryce powinna być
wykonana dobrze wstępna regulacja monitora.

Po oddani mi go przez serwis już było lepij