Barracuda IV i piski

Autor: Depesz (sofista_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 14:06:58 MET DST

Witam grupowiczów!
Zamierzam kupić dysk - zdecydowałem się prawie na 100% na Barracudę IV 80GB.
Mam w związku z tym pytanie. Piski występujące w niektórych egzemplarzach
tych dysków dotyczyły podobno początkowych serii (były podobno związane z
jakimś programikiem skanującym). Czy posiadacze tych dysków mogą podzielić
się wrażeniami - chodzi mi zarówno o szczęsliwych jak i nieszczęśliwych. Czy
Ci którzy mieli problemy z piskami poradzili sobie z nimi, czy czasami
zdarza się sytuacja patowa (programik nie pomaga)? Może ktoś zauważył w
swoim dysku zdecydowanie mniejszą wydajność od ogólnie znanej z
przeprowadzanych testów. Jednym słowem interesują mnie wszelkie uwagi na
temat Barracud IV - a już najlepiej z podaniem szczegółowych informacji
(gdzie wyprodukowany, jaka sieria, jaki firmaware itp.). Z góry dzięki za
info.
pozdro.

Depesz

P.S. Wiem że na temat tych dysków było już sporo na grupie, ale chciałbym
poznać jak najwięcej opinii. Po prostu nie chcę wtopić kasy w dysk, który
niby chodzi, ale niezbyt cicho, a i osiągi kiepskawe. Całkowitej pewności
nigdy nie będę miał ale mogę zwiększyć prawdopodobieństwo udanego zakupu.