Re: Barracuda IV i piski

Autor: kraviec (kraviec_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 14:53:51 MET DST

Jednym słowem interesują mnie wszelkie uwagi na
>temat Barracud IV - a już najlepiej z podaniem szczegółowych informacji
>(gdzie wyprodukowany, jaka sieria, jaki firmaware itp.). Z góry dzięki za
>info.
>pozdro.

sprawdze w chacie dane o ktorych piszesz i jutro dam znac, kupillem 2 miechy
temu, dysk nie wydaje zadnych dzwiekow, wogole go nie slychac, w hdtach
pierwsze 8gb to srednio 9,8 ms czas dostepu, sredni transfer 43500 kb.
jestem zadowolony z zakupu. wczesniejszy moj dysk to ibm 40 gb/7200 rpm -
byl glosniejszy wolniejszy i padl :(

pozdr.kraviec