Re: Nec PowerMate VT

Autor: Donik (Donik_at_operamail.com)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 07:02:25 MET DST

-
Użytkownik "tbg" <tbg_at_data.pl> napisał w wiadomości
> W takim razie Twoj chipset to ZX, a nie BX. Jesli masz Voodoo na plycie, a
> nie ATI, ktora byla z BX-ami to tak wlasnie jest.

Chyba tak, jest Voodoo 3.

> A biosa nie masz co szukac specjalnie, bo ten model komputera, ktory masz
ma
> ostatnia wersje. O samej plycie poczytac mozesz na www.msi.com.tw, tylko

Dzięki za pocieszenie ;-) Niestety ten BIOS ma problemy z HDD >32 GB.

> uwazaj z biosami, bo tam sa pewnie Ami, a Ty masz Awarda, albo na odwrot,
> juz nie pamietam dokladnie.

Miałem AMI (oryginalny NEC), ale od wczoraj mam już Awarda ze strony MSI
i działa OK (jak na razie), twardziel też. Wrzuciłem go Uniflashem, on się
nie pluł.
Co prawda za pierwszym razem wrzuciłem go bez bootblocka i musiałem ratować
się programowaniem z przekładaniem kostek "na żywca" :-))
Jak zapodałem go w całości, to chodzi i podoba mi się o wiele bardziej, niż
oryginalny
(poza logo ;-)

-
Pozdrawiam,