Re: Gwarancja SONY...

Autor: ASDiK (asdik_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 06:56:25 MET DST

 Mam pytanie. Wlasnie popsul (zdymil) mi sie moj monitorek CPD-E200, który
ma
> 1,5roku, wiec obejmuje go jeszcze gwarancja SONY. To znaczy, nie tyle
> gwarancja tylko bezpłatny servis czy cos takiego. Bo gwarancja jest rok a
> pozniej dwa lata czegos podobnego - w sumie trzy. Na czym polega to po
> gwarancji rocznej? Na co moge liczyc a na co nie? Musza wszystko naprawic
na
> wlasny koszt? Co mozna sadzic o servisie we wroclawiu ?

Po pierwsze twoja gwarancja na ten produkt faktycznie wynosi tylko rok czasu
(to własnie SONY). Czyli oznacza to że przez kolejne dwa lata
pseudogwarancji masz możliwość korzystania tylko i wyłącznie z napraw (na
koszt SONY - nie twój) a nie masz np. prawa do wymiany urządzenia po
przekroczeniu przez serwis terminu naprawy gwarancyjnej (bo ta /gwarancja/
obowiązuje tylko rok - nieźle sobie to wymyślili).

Co do serwisu Wrocławskiego to musisz się do nich zgłosić z monitorkiem w
oryginalnym pudełku + karta gwarancyjna z oznakowaniami IT XXXXXX - gdzie
XXX to numer karty + dowód zakupu. I oni drogi przyjacielu ten twój
monitoras SONY wyślą do serwisu w Poznaniu (Arpa) lub w Warszawie (ADDER).
Dla ciebie oznacza to że masz go z głowy na min. 7 dni.
Pozdrawiam