Re: Nec PowerMate VT

Autor: tbg (tbg_at_data.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 11:54:40 MET DST

"Donik" <Donik_at_operamail.com> wrote in message
> Sorki, zapomnialem napisac, ze plyta to MS6168, na pewno po przerobkach,
> bo bios ze strony MSI pokazal kuku :-(
> BTW: na ftep neca mnie nie wpuszcza (blad 403- zabroniony :-((

W takim razie Twoj chipset to ZX, a nie BX. Jesli masz Voodoo na plycie, a
nie ATI, ktora byla z BX-ami to tak wlasnie jest.

A biosa nie masz co szukac specjalnie, bo ten model komputera, ktory masz ma
ostatnia wersje. O samej plycie poczytac mozesz na www.msi.com.tw, tylko
uwazaj z biosami, bo tam sa pewnie Ami, a Ty masz Awarda, albo na odwrot,
juz nie pamietam dokladnie.

tbg