Re: ECS czy SOLTEK ?

Autor: kucharekb_at_prokom.pl
Data: Wed 10 Apr 2002 - 17:20:59 MET DST

Podsumowując. Na szczęście co osoba to inna opinia. Powinniśmy się z tego
cieszyć, a nie martwić, gdyż jest ruch w interesie i mamy jakiś wybór wśród
sprzętu.

> Ja wyznaje zasade: "co tanie to drogie".
Zgadzam się z tym całkowicie, tyle tylko, że można to różnie interpretować.
Staram się NIGDY nie kupować używanych płyt, ani ECS-u, ani ASUS-a, tylko
nowe. Jeżeli się zepsuje, to gwarancja mnie ratuje, a jeżeli są problemy, to
trzeba je jakoś rozwiązać, choć faktycznie nie zawsze się udaje, ale to (patrz
wyżej) należy wymienić.
P.S.
Okres zadań domowych mam już za sobą, chyba że ci chodziło o prace domowe, ale
to już inna bajka...
Bogdan