Re: ECS czy SOLTEK ?

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 09:44:44 MET DST

kucharekb_at_prokom.pl wrote:
> nowe. Jeżeli się zepsuje, to gwarancja mnie ratuje, a jeżeli są problemy, to
> trzeba je jakoś rozwiązać, choć faktycznie nie zawsze się udaje, ale to (patrz
> wyżej) należy wymienić.

Tylko nie zawsze "mily sprzedawca" pozwoli na wymiane, "bo Quake nie
chodzi". Najczesciej w takim przypadku powie, ze nie potrafisz
poprawnie skonfigurowac sprzetu. dlatego wole kupic sprzet sprawdzony, i
o wyrobionej niezlej opinii. Choc niejednokrotnie jest on sporo drozszy
od konkurencyjnych rozwiazan, z ktorymi duzo osob mialo problemy
wszelkiego rodzaju. dlatego nie polecam ECSa. Po co kupowac sprzet i
liczyc na to, ze wymienia? Nie lepiej kupic i po prostu uzywac? :-)

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/