Re: ECS czy SOLTEK ?

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 09:13:07 MET DST

kucharekb_at_prokom.pl wrote:
> Co do odpowiedzi: jeżeli 150PLN jest dla ciebie istotne, to faktycznie spróbuj
> ECS-a. Mam różne modele od paru lat i jeszce nie zwariowałem, ale faktycznie
> nie kręcę procków.

Mialem przeboje z plyta ECS (na szczescie nie ja tylko u kumpla).
Dlatego jej nie polecam. Dodatkowo policz, jako zadanie domowe,
ktorych topikow zawierajacych slowo "problem" i nazwe producenta plyt
glowych jest najwiecej na tej grupie?

Ja wyznaje zasade: "co tanie to drogie". Jeszcze sie na tym nie
przejechalem. Natomiast moi znajomi, ktorzy zyja wedlug calkiem
przeciwnego przekonania, niestety, maja nerwy dosc stargane. Oczywiscie
sie do tego nie przyznaja, bo kto lubi mowic o wlasnych bledach. :-)

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/