Re: Overclock w Soltku.

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 12:59:46 MET DST

Witam,

> Na DRV2 sa dipy - jak najbardziej, zaciekawilo mnie to co napisales,
> na DRV2 sa dipy dla roznych przedzialow czestotliwosc (100-132, 133-
> (?)150, i jakas jeszcze nie pamietam dokladnie)

pewnie ten pierwszy przedział to /3, drugi to /4 a trzeci /5!!!

> natomiast w biosie
> moge ustawic magistrale na default albo linear - jak mam przedzial
> 133 i wiecej (ustawiony dipami) to moge do 200MHz (FSB) ale nie wiem
> jaki jest dzielnik PCI (nie napisalei manuala) czy sugerujesz ze
> ustawienie FSB dipami na 150 to co innego niz ustawienie FSB 150 z
> poziomu BIOS ? Pominmy minuta ciszy RedStorm bo imho jest do d..y
> (wymyslil mi 155 FSB komp nawet bootsectora nie wczytal ;-)).

uwaga: na soltek KAV ustawienie dipami fsb na 150 _nie_ _równa_ _się_
ustawieniu fsb na 150 w biosie -redstorm lub ręcznie - (przy duronach, tzn
prockach działających na fsb100 default)

nie wiem jakiego masz procka - zakładam, że durnia:)
przestaw dipami fsb na zakres 133+ i dalej już przestawiaj biosem - nie
sądzę, żeby Ci się udało wycisnąć więcej niż 145 z fsb - możesz obniżyć
mnożnik o jakieś ,5 lub 1 i podnieść napięcie o 1V na próbę

no i napisz na grupę jakie wyniki:)

pozdrawiam i powodzenia,

k.