Re: Overclock w Soltku.

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 16:58:22 MET DST

Użytkownik "Jakub Szwajka" <jakub.szwajka_at_wbj.pl> napisał w wiadomości
> pewnie ten pierwszy przedział to /3, drugi to /4 a trzeci /5!!!
Fajnie by bylo, sprawdze w weekend jak znajde cos konstruktywnego to rzuce
na liste.

> uwaga: na soltek KAV ustawienie dipami fsb na 150 _nie_ _równa_ _się_
> ustawieniu fsb na 150 w biosie -redstorm lub ręcznie - (przy duronach, tzn
> prockach działających na fsb100 default)
No to i na DRV2(4,5) jest tak samo jedna firma jeden oncept pracy.

> nie wiem jakiego masz procka - zakładam, że durnia:)
Nie, Athlona 1000/266

> przestaw dipami fsb na zakres 133+ i dalej już przestawiaj biosem - nie
> sądzę, żeby Ci się udało wycisnąć więcej niż 145 z fsb - możesz obniżyć
> mnożnik o jakieś ,5 lub 1 i podnieść napięcie o 1V na próbę
Poprobuje pojsc dalej mam w sumie niby niezle pamieci (nanya chodza z 2-2-2
na 133 ale za to z cycle=2T - sa w ogole jakies z 1T ?) i moze mi sie uda
cos wykrzesac, moim marzeniem jest puszczenie tego interesu z FSB=166
(mnoznik obnize do 6.5 zeby wyszlo cosik ponad 1000) i taka praca, jezeli
jest dzielnik PCI=FSB/5 to PCI powinien wytrzymac, ale ciekaw jestem jak
jest dzielony AGP ? Niby teraz kupilem sobie GF3 i powinien wytrzymac
podkrecone AGP ale ciekawe ile to AGP bedzie miec (pewnie 1/2 FSB czyli 83
bo nie sadze ze ukryli gdzies mnoznik 5/2) ?

pozdrawiam

Piotr Traczykowski