Re: Ati7500 oem czy box? oryginal czy klon?

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 09:35:40 MET DST

Użytkownik "PAIN" <check_at_my.signature> napisał w wiadomości
> oryginalnego Radka
> Cos srednio wierze - Radeony 7500 "Built by ATI" na DDR zaczynaja sie
> od MINIMUM 600 PLN.

Też tak myślałem, ale widocznie ceny coś spadły...
Wiem, co kupiłem - oryginały sprzedawane są _tylko_ w wersji BOX, z pełnym
wyposażeniem, na laminacie karty musi być logo ATI+oznaczenie modelu. I taką
sztukę właśnie kupiłem.
Nie powiem, taka cena (początkowo 560) też wydawała mi się podejrzana,
myślałem, że może chce mi wcisnąć wadliwy towar itp., ale w domu nie było
żadnych problemów z instalacją i uruchomieniem :))

Nigdy nie słyszałem, żeby ktoś podrabiał całe boxy ATI w najdrobniejszych
szczegółach, więc myślę, że jednak mam oryginał.

Pozdrawiam,
Arkhan.