Soltek DRV4, Athlon1700+, instalacja Win2k

Autor: Dariusz J. (djurojc_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 09:35:25 MET DST

Witam wszystkich

Mam następujący problem: Modernizując komputer kupiłem Solteka DRV4, Athlona
XP 1700+ i 256Ram DDR 133Mhz. Podczas próby zainstalowania Windowsa2000
uzyskuję albo niebieski ekran (albo opisany jako IRQL_LESS_OR_EQUAL (lub
podobnie :-), albo MEMORY_MANAGER), albo komunikat o niemożliwości
skopiowania pliku (najczęściej dużego pliku DRIVER.CAB, ale zdaża się także
na innych). Różne kombinacje z ustawieniami Biosu i taśmami dysków na razie
nie przyniosły żadnych rezultatów :-(. Wydaje mi się, że to pamięć jest
"kopnięta", ale nim zacznę latać do serwisu mam pytanie: "Czy może to być
wina ustawień BIOSU, pamięci czy innego elementu?" (znajomy miał na innej
płycie z chipsetem VIA podobne problemy, tyle że chipset był pod Celerona).

Za ewentualne wskazówki z góry dziękuję
Darek J.