Re: ECS czy SOLTEK ?

Autor: kucharekb_at_prokom.pl
Data: Tue 09 Apr 2002 - 13:34:34 MET DST

> Pytanie conajmniej nie na miejscu. Nie mozna porownywac
> plyt niemalze noname (ECS) do firmowek (Soltek) ;-)
> --
> towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
>         http://www.regionalna.net/

Brawo towarzyszu!!! Piękna "niemalże" wypowiedź. Faktycznie towarzysza Vadera
ciężko porównać z Lordem Vaderem. Zgadnij jaka firma (noname?) sprzedała
najwięcej płyt ostatnio.

Co do odpowiedzi: jeżeli 150PLN jest dla ciebie istotne, to faktycznie spróbuj
ECS-a. Mam różne modele od paru lat i jeszce nie zwariowałem, ale faktycznie
nie kręcę procków.